Att tro på framgång och framtiden
Vi lägger mycket kraft på att tänja på gränserna för vad vi, enligt våra tidigare resultat, förväntas tro är möjligt. Att ha globala visioner om att företaget är verksamt i 10 länder år 2014 och mer därtill är både skrämmande och svindlande. En tro på framgång är för oss valet att tänka riktigt STORT. Vi behöver inte veta hur – går vi framåt så visar det sig.
Publicerad: 2010-02-16
Vi är födda i början av 70-talet, uppvuxna i medelstora svenska städer med tung industri och influerade av röda politiska åsikter. Vi fick varken entreprenörsanda eller visionärt tänkande i vällingen eller uppfostran – så gamla präglingar och mönster måste övervinnas i vår strävan mot stordåd i världen.
Ingen av oss har en universitetsexamen eller magister och filosofietitlar, vilket är oerhört lyckosamt för Business In Heart. Om vi kunde göra kloka antaganden, skulle vi antagligen lagt ner företaget efter några månader.
Det krävs både mod och galenskap för att kliva över hinder, vi väljer att se dessa som utveckling eller lärdomar. Det vi gör idag lägger grunden för framtiden och varje dag handlar det om att utmana sig själv lite till. Vi ÄR vårt varumärke och utsätter oss personligen för både ris och ros. Vi har haft anställningar genom åren som vi trodde utmanat oss rejält, men att jobba och bygga sitt eget varumärke är något i hästväg!
Men ut i världen ska vi. Kanske ses vi i USA, Ryssland eller Spanien snart?
Publicerad: 2010-02-16
Så här jobbar vi på Allt om arbetsmiljö med journalistik. Redaktionen är oberoende från vår ägare och vi arbetar opartiskt. Vi stödjer inte något politiskt parti eller organisation och vi tar inte ställning. Det vi publicerar ska vara sant och ha hög kvalitet.